Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Лабораторія психології навчання імені І.О. Синиці
Матеріали
ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю
«Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору
в контексті гуманістичної парадигми»
21 березня 2019 року
Загальне рецензування:
Максименко С.Д. – дійсний член НАПН України, д.психол.н., професор.
Чепелєва Н.В. – дійсний член НАПН України, д.психол.н., професор.
Толстоухов А.В. – дійсний член НАПН України, д.ф.н., професор.
Луньов В.Є. – член-кор. Британської академії освіти, к.психол.н., доцент.
Основні тематичні напрями: 1. Теоретико-методологічні підходи дослідження особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору. 2. Психолого-педагогічні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору (освітні, вікові, гендерні, психологічна грамотність, взаємодія з дітьми з особливими потребами). 3. Психологічна безпека учасників особистісної взаємодії освітнього простору. 4. Психологічне здоров’я суб’єктів взаємодії в освітньому просторі. 5. Запобігання деструктивним формам особистісної взаємодії в освітньому просторі. 6. Вплив медійних ресурсів на якість особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору. 7. Психологічний захист суб’єкта учіння в інформаційному просторі.
Для науковців: педагогів, психологів; вихователів, вчителів освітніх установ та професорсько-викладацького складу ВНЗ.