Національна академія педагогічних наук України

Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України

Лабораторія психології навчання імені І.О. Синиці

 

 Матеріали 

ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю

«Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору

в контексті гуманістичної парадигми»

21 березня 2019 року

Full text WP

Загальне рецензування:

Максименко С.Д. – дійсний член НАПН України, д.психол.н., професор.

Чепелєва Н.В. – дійсний член НАПН України, д.психол.н., професор.

Толстоухов А.В. – дійсний член НАПН України, д.ф.н., професор.

Луньов В.Є. – член-кор. Британської академії освіти,  к.психол.н., доцент.

 

Основні тематичні напрями: 1. Теоретико-методологічні підходи дослідження особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору. 2. Психолого-педагогічні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору (освітні, вікові, гендерні, психологічна грамотність, взаємодія з дітьми з особливими потребами). 3. Психологічна безпека учасників особистісної взаємодії освітнього простору. 4. Психологічне здоров’я суб’єктів взаємодії в освітньому просторі. 5. Запобігання деструктивним формам особистісної взаємодії в освітньому просторі. 6. Вплив медійних ресурсів на якість особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору. 7. Психологічний захист суб’єкта учіння в інформаційному просторі.

Для науковців: педагогів, психологів; вихователів, вчителів освітніх установ та професорсько-викладацького складу ВНЗ.